niedziela, 16 października 2016

Wesołe randkowe portale do „golenia naiwniaków” rodem z Malty




Coraz więcej z nas zaczyna korzystać z przeróżnych portali i serwisów społecznościowych. Niestety bardzo często nie  zdajemy sobie jednak sprawy jak łatwo nas oszukują i "wyciągają od nas kasę". 

Doskonałym przykładem jest firma Together Networks Holdings Limited z Malty. Ich rozwiązania są wręcz "wzorcowo nastawione na ściąganie kasy" z naiwnych i niestety bardzo często nieświadomych tego użytkowników.

Pod ich szyldem odnajdziecie kilka "portali":

  • Cheeky Lovers
  • Naughty Date
  • Wild Buddies
  • Loveaholics
  • i wiele innych.



Jak to działa ?

Bardzo proste rozwiązanie – rejestrujecie sobie darmowe konto na jednym z ich portali. Po zalogowaniu bardzo szybko zostajecie „zasypani” wiadomościami, mailami, itd. od innych użytkowników. Niestety aby przejrzeć te wiadomości trzeba być zalogowanym użytkownikiem i mieć wykupiony jeden z dostępnych pakietów.


I tutaj zaczyna się początek „sprytnego i zarazem wyjątkowo wyrafinowanego naciągania użytkownika”.

Możecie wybrać do testu tzw. pakiet 3 dniowy – nic prostszego - to przecież tylko 3,33 zł.



Fajnie brzmi ???



Czyżby ???



Nic bardziej mylnego.



Przechodzimy do płatności za pakiet – dostępna jest …. jakże by inaczej - płatność poprzesz kartę, czyli największa wada i niebezpieczeństwo czyhające na użytkownika. Decydując się udostępnić dane swojej karty – dajecie „przyzwolenie” do rozpoczęcia procesu „golenia” waszego konta z „pieniążków”.



Razem z pakietem 3 dniowym dostajecie w „gratisie” pakiet dostępu do VOD (materiał dla dorosłych – straszne „badziewie” ale to już inna bajka), nawet o tym nie wiedząc. Tak, … w trakcie procesu płacenia „niby” jest możliwość rezygnacji z tego pakietu, … jednak w praktyce wygląda to tak że jak byście nie próbowali zaznaczyć tej opcji i tak ją system przypisze do waszego konta. Można to sprawdzić później w zakładkach „Moje ustawienia”, oczywiście na samym dole w podzakładce „Historia płatności za pakiet” - co jednak jest trudne bo zanim się zorientujecie co gdzie jest rozmieszczone na takim portalu z reguły minie już czas aktywacji pakietu 3 dniowego i „dowali wam kolejne opłaty”.





Dlaczego tak jest ????



Razem z tym pakietem za 3,33 zł dostajecie także automatyczne przedłużanie pakietu jaki mieliście – czyli pakiet dostępu do funkcji premium portalu za 44,99 zł miesięcznie no i oczywiście dostępu do VOD za jedyne 56,95 zł miesięcznie. A to wszystko „rzekomo dla wygody użytkownika”. Więc zanim się zorientujecie – już z was ściągnęli ponad 100 zł/miesiąc.

Zgodnie z regulaminem/polityką płatności (które oczywiście są różnie sformułowane w zależności gdzie je odczytacie i kiedy – czy ściągniecie jako plik pdf czy przejrzycie na stronie). Tak więc teoretycznie zgadzacie się na automatyczne zamienienie waszego 3 dniowego pakietu startowego na miesięczny pakiet członkowski za który zostanie pobrana opłata. Jest zapis że opłata zostanie pobrana o ile tego nie anulujecie – to jednak kolejna pułapka.







Dlaczego ???



Sam na swoim przykładzie tego doświadczyłem kilkukrotnie. Gdy zauważyłem że mam aktywny pakiet miesięczny (za 44,99 zł) oraz VOD (za 56,95 zł) próbowałem je wyłączyć aby nie następowało ich automatyczne odnowienie. No i tutaj się bardzo zdziwiłem jak to działa.



Wybierałem „wyłącz pakiet”, przechodziłem kolejne kroki i na końcu miałem dostać kod deaktywacji do wprowadzenia. Potem miało przyjść na maila potwierdzenie anulowania pakietów. Oczywiście kod nie przychodził. Pakiety znowu stawały się aktywne. Zabawa w anulowanie zaczynała się od początku - zdawało się że nie będzie miała końca. Na portalu Cheeky Lovers udało się chyba za siódmym razem anulować pakiety gdy już totalnie wkur...y wysłałem maila do serwisu tekst w stylu „ile razy do jasnej cholery trzeba przeprowadzać proces anulowania aby w końcu wyłączyć pakiet na waszym portalu”... Po dłuższym czasie dostałem w końcu kod do deaktywacji a potem maila potwierdzającego że pakiety anulowano. Nie wiem co wpłynęło na to że w końcu się udało wyłączyć to cholerstwo – szczęście czy ktoś z obsługi portalu w końcu wysłał mi kody.


Popatrzcie na poniższe zrzuty ekranu i na to co jest na koncie i czas jaki jest w dolnym prawym rogu – widać wyraźnie anulowano pakiet (22:23), jest deaktywowany pakiet miesięczny (22:26), a po jakimś czasie znowu jest aktywny ten pakiet miesięczny (22:32).











Teraz popatrzcie na następne zrzuty ekranu i na to co jest na koncie i czas jaki jest w dolnym prawym rogu – widać wyraźnie anulowano pakiet VOD (23:13), jest deaktywowany pakiet VOD (23:14), a po jakimś czasie znowu jest aktywny ten pakiet VOD (23:15).










Zresztą pakiet miesięczny znowu się aktywował po kolejnej próbie usunięcia go. I ta zabawa wydaje się nie ma końca – no ale czy można tutaj mówić o zabawie ???


To już jest wyraźne i ewidentne OSZUSTWO ze strony właściciela portalu – dodaje nam ciągle pakiety których nie chcemy i zamierza ściągać za nie od nas honorarium. Dla mnie to już SZCZYT BEZCZELNOŚCI noszący znamiona przestępstwa – tym bardziej że może dowolnie dysponować moją kartą kredytową gdyż ma dane potrzebne do obciążenia ją kolejnymi transakcjami, a my mamy bardzo ograniczone pole reakcji na te nie należne obciążenia.



Rozpoczęliście „radosne korzystanie z portalu”, no i jakże by inaczej …. czeka na was kolejna niespodzianka …. Zostajecie przekierowani na kolejne portale tej firmy … te same osoby, podobna mizerna funkcjonalność portalu, marna graficznie i funkcjonalnie, … itd., z propozycją rejestracji … potem aktywacji funkcji premium. No i mają was kolejny raz.













Cała historia „golenia” rozpoczyna się od początku na kolejnym portalu tej firmy …. kolejne opłaty są za pośrednictwem waszej karty ściągnięte, … bo jakże by inaczej „dla waszej wygody” dane waszej karty przechodzą do kolejnych portali … 
 



Oczywiście usunąłem na powyższych zrzutach ekranu fragmenty z numerem mojej karty (w miejscu Aktualne dane do płatności) – z wiadomych powodów.



Może jeszcze kilka słów o samych portalach naszej firmy maltańskiej

Oczywiście wszystkie te portale są zrobione wg. tego samego „tandetnego szablonu”, różnią się minimalnie grafiką, rozmieszczeniem poszczególnych elementów - jednak widać że zrobione są przy minimalnym nakładzie pracy i środków – przecież tutaj chodzi przede wszystkim o „golenie naiwnych użytkowników” a nie spełnianie ich zachcianek czy potrzeb. Wiele funkcji działa strasznie wybiórczo lub wcale – np. wysyłałem wielokrotnie wiadomości i maile do różnych użytkowników, których potem w ogóle nie było widać. Ewidentnie widać że system jest niedopracowany i wadliwie działa, a z czasem gdy wyśle się już trochę wiadomości to cały system „zamula”. Na moje wysłane zapytanie o powód takiego wadliwego działania – otrzymałem odpowiedź że „zrobili testy i u nich wszystko działa” - no więc nasuwa się pytanie „skoro działa – to czemu u użytkownika nie działa ???”. Wszyscy znamy i rozumiemy ten tandetny tekst ze strony właściciela portalu wskazujący jednoznacznie - „spadaj na drzewo, płać abonament i nie marudź”.


Korzystałem i korzystam z wielu innych portali i na większości z nich bardzo fajnie działa cały system archiwizacji wiadomości – można je przeglądać na różne sposoby, nic nie zamula, wszystko działa jak trzeba, no i widać ciągłe zmiany na lepsze – widać że tamte portale mają wsparcie techniczne i ciągle wprowadzane są ulepszenia a wady wykryte usuwane.

Portale Together Networks Holdings Limited z Malty mają wersje mobilne – jednak wg opinii wielu użytkowników ciągle się coś zawiesza, nie można przesyłać wiadomości, … itp.




Podsumujmy zatem co dostajemy:

  • Rejestrując się na którymkolwiek z portali należącym do firmy z Malty i wybierając np. pakiet testowy 3 dniowy dajecie dostęp do swojej karty kredytowej - co oznacza nieograniczony dostęp do waszych środków finansowych. Nie macie już żadnej kontroli nad tym kiedy i ile wam z konta zostanie ściągnięte – bo płatne pakiety są „dowolnie aktywowane przez ich pokrętny system”. Trudno jest bowiem codziennie kontrolować wypłaty/obciążenia dokonane z karty by ewentualnie próbować w banku coś przeciwdziałać takim nieuczciwym poczynaniom. 
     
  • System w dziwny sposób aktywuje sobie samodzielnie pakiety użytkownikom – za co oczywiście jest pobierana potem opłata i to nie mała (razem ok. 100 zł /miesiąc). Próby ich deaktywowania kończą się najczęściej niepowodzeniem – w najlepszym wypadku kilkukrotna próba zakończy się sukcesem i pakiet na jakiś czas zniknie z waszego konta. Ale nic nie trwa wiecznie. Trzeba zatem bez przerwy sprawdzać jakie pakiety mamy przypisane do konta bo się niemiło zdziwimy jak nam nagle kilkaset złotych z konta zniknie.

  • Rejestrując się na kolejnych portalach tej firmy powielacie zagrożenie – bo firma sobie dość dowolnie dysponuje pakietami i waszymi danymi do karty kredytowej.

  • Usunięcie konta na portalu – może to jest rozwiązanie ???? hmmm …. widząc jak działa ta firma tak naprawdę nie wiadomo co się stanie potem z naszymi danymi (ups... a niektórzy ładują na portale swoje bardzo intymne zdjęcia … ), …kto je wykorzysta i do czego ?, ... czy dalej będą naliczane opłaty pomimo tego iż nie macie żadnego profilu na ich portalach – bo przecież z opisu transakcji nie jesteście w stanie stwierdzić czego dotyczy zapłata (te poniżej to właśnie pakiety 3 dniowe, pakiet miesięczny i VOD, których nie udało mi się zablokować na czas)

    KU MAIK TRADING CO** L 0000 xxx   102.36 CNY
    SHENZHOU CO* LTD* 0000 xxx   102.36 CNY
    FEI XIANGS TRADING CO* 0000 xxx   80.87 CNY
    HUI GUOC TRADING CO** 0000 xxx   5.94 CNY
    KAI FA LIK TRADING CO* 0000 xxx   80.17 CNY
    KAI FA LIK TRADING CO* 0000 xxx   80.17 CNY
    DAO FUQ TRADING CO** L 0000 xxx   5.92 CNY
    DAO FUQ TRADING CO** L 0000 xxx   5.92 CNY
     
     
  • Właściciel z Malty – no to oznacza niestety wyłącznie problemy przy dochodzeniu jakichkolwiek praw, naruszenia warunków czy najprostszej pomocy.

  • Każdy z portali firmy maltańskiej ma raczej kiepską stronę graficzną, technicznie niedopracowany, działa wadliwie, „zapycha się”, wersje mobilne kiepsko działają, wszędzie są te same osoby (dane użytkowników są przenoszone do kolejnych portali) – czyli płacimy za to samo kilka razy jeśli użytkujemy więcej ich portali … dominują zatem same minusy.

  • Zapomnijcie o wsparciu przez telefon. Można dzwonić – i tak nikt nie odbierze. No chyba że dzwonicie jak dokonać płatności kartą za ich usługi.

  • Na maile czasami odpowiadają – zależy czego od nich chcecie.



A czym wyróżniają się inne portale:

  • Na innych portalach mamy do dyspozycji płatność przelewem – no i tutaj to my decydujemy jaki pakiet chcemy, za ile i na jaki czas …. wszystko jasne, proste i uczciwe, zapłacimy tylko za to co chcemy.

  • Na większości innych portali bardzo fajnie działa cały system archiwizacji wiadomości – można je przeglądać na różne sposoby, nic nie zamula, wszystko działa jak trzeba, no i widać ciągłe zmiany na lepsze – widać że portale mają wsparcie techniczne i ciągle wprowadzane są ulepszenia a wady wykryte usuwane.




Cóż na koniec zostaje tylko życzyć Wam rozsądku przy wyborze portali z jakich zamierzacie korzystać. Na pewno zastanówmy się dwa razy zanim zlecimy płatność kartą kredytową - bo może to oznaczać początek sporych problemów, nie tylko finansowych.




5 komentarzy:

  1. Witam . Czy jest mozliwe by zalogowac sie/zarejestrowac naporatlu loveaholic bezwiednie ? Czy portal moze dzialac na zasadzie wirusa? Czy moze On bez naszej wiedzy pobrać zdjecie z galeriI lu uruchomic kamer czy trzeba sie zarejestrowac bezposrednio na stronie ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli masz problem z płatną subskrypcją zapraszamy : www.anty-portal.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. No kupilem 3 dniowy pakiet próbny, i po pierwszej konwersaji dowiedziałem się że piszę z robotem bo nielogicznie odpowiadał, zagiałem go pytaniami zupelnie z dupy by miec pewnosc a ten nadal krecil swoja bajeczke do flirtu, wiec zaraz wziolem sie za anulowanie subskrypcji, czekałem godzine na ten glupi kod do deaktywacji i nic, zablokowałem swoja kartę, ktorej użyłem i bach, kod przyszedł momentalnie na skrzynke, niby sie udało z tego zrezygnować ale dla bezpieczeństwa chyba zmienie dane karty w nastepnej wizycie w banku

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam mam ten sam problem co kolega na tej samej stronie loveaholic piepszone boty .Probując zrezygnować z cykliczenj płatności potrzebny mi jest kod rezygnacji który mi nie przychodzi na maila .Nie mam pojecia co robić ??Z gory dzięki za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotkałem się z tym samym problemem co opisujesz. Jedynie co to odrazu się zorientowałem, po wykupieniu tego 3 dniowego pakietu że coś innego jeszcze się pojawiło. Co ja mam teraz zrobić? Pomocy.

    OdpowiedzUsuń